Produkt dnia
Producenci
maty MANDUKA
wprowadzenie mat MANDUKA...
Czy chcesz abyśmy wprowadzili do naszej oferty renomowane maty MANDUKA?
Chmura tagów
Reklamacje i zwroty


Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym LOTOS jogasklep są wolne od wad fizycznych i prawnych. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.

W przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, jeżeli jesteś konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, możesz skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne towaru (reklamacja).Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru.

Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi za wady (niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży) możesz dokonywać pisemnie na adres Sklep internetowy LOTOS jogasklep, Krzysztof Zubowski, ul. Żeromskiego 24/36, 57-300 Kłodzko lub pocztą elektroniczną na adres biuro@jogasklep.pl

Zgodnie z ustawą jeżeli sprzedany Towar ma wadę, możesz jako Klient:

1) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo

2) żądać usunięcia wady; albo

3) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2.

Jako Kupujący nie możesz jednak odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) prosimy odesłać reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności. W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się domagasz. Rekomendujemy dołączenie kopii dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego.

Do żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Twoje roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Twoich roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Ciebie określony.

W przypadku nie uznania przez nas Twoich żądań, przysługuje Ci prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
  • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl